Gratis verzending in NL vanaf €75,-. In Europa* vanaf €125,-
Veelgestelde Vragen - FAQ

 ..

P.

1         Veilig winkelen

Bij Minis Only willen we dat onze klanten op een snelle, comfortabele en veilige manier online bij ons winkelen.  We zijn aangesloten bij Webwinkelkeur zodat onze klanten verzekerd zijn dat wij handelen via de minimale wettelijke vereisten rondom online winkelen

Voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals uw adres en betaalgegevens, gebruiken we een beveiligde internetverbinding. We willen namelijk dat onze klanten verzekerd zijn dat hun gegevens veilig worden opgeslagen. We maken daarom gebruik van een beveiligde SSL-verbinding met HTTPS. Dit betekent dat de URL www.minisonly.nl vooraf gegaan door https:// in plaats van het normale http://. De letter 's' staat voor 'secure' (veilig)

 

2         Maatvoering

Indien bij de omschrijving van een artikel op onze website www.minisonly.nl niets vermeld staat, dan valt dit kledingstuk naar onze informatie mooi op maat. Indien we ervan op de hoogte zijn dat artikelen te groot of te klein vallen dan vermelden we dit duidelijk bij de artikelomschrijving.

We verkopen veel internationale merken uit bijvoorbeeld Canada, Australië, Noord-Amerika en Groot-Brittanië. Ieder land heeft zijn eigen maatvoering. We hebben een aparte maattabel opgesteld die u zal helpen bij het maken van de juiste keuze. Bekijk onze maattabel hier

 

3         Plaatsen van een bestelling

Bestellen bij www.minisonly.nl is heel eenvoudig:

Stap 1            Bekijk onze website en plaats het gewenste artikel in uw virtuele winkelwagen

Stap 2            Klaar bent met winkelen? Klik rechtsboven in uw beeldscherm op het aantal artikelen en het totaalbedrag om naar uw 'winkelwagen' te gaan

Stap 3            Klik op 'bestelling afronden'.
Let op: Indien u een kortingscode heeft ontvangen of een cadeaubon wilt verzilveren kunt u hier éérst de code invoeren bij 'Kortingscode' en op 'toepassen' drukken

Stap 4            U bent bijna klaar! Kies nu of u als gast wilt afrekenen of u zich wilt registreren als (terugkerende) klant. Indien u reeds een klantaccount heeft kunt u zich hier aanmelden

Stap 5            Vul uw persoonlijke gegevens in
Als u al ingelogd bent in uw eigen account, dan hoeft dat natuurlijk niet. Controleer wel of de gegevens nog up-to-date zijn

Stap 6            Kies hoe u wilt betalen. Bij deze stap krijgt u vanzelf de betaalopties te zien die voor u van toepassing zijn

 

4         Betaalmogelijkheden

Betaling vindt plaats via de betalingsmethoden die worden aangeboden op de website, namelijk:

  •      ·     Vooruitbetaling via overboeking per bank of giro
  •      ·     iDEAL
  •      ·     PayPal
  •      ·     Achterafbetalen (keuze uit Billink en Afterpay)¹
  •      ·     Maestro
  •     ·      Mastercard  
  •      ·     KBC
  •      ·     Bancontact / Mister Cash
  •      ·     Sofort Banking
  •      ·     Belfius
  •      ·     Bitcoin
  •      ·     YourGift Cadeaubon²
  •      ·     VVV Giftcard³
  •       ·     Cadeaubon. Vul hiervoor de code die op de cadeaubon staat bij het venster 'kortingscode' tijdens het afrekenen van uw winkelmandje bij de online kassa. Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes bij één bestelling in te vullen 
 
Betaling van de bestelling geschiedt door betaling van het geheel verschuldigde bedrag vooraf (achteraf betalen uitgezonderd). De bestelling wordt verzonden zodra de betaling volledig is voldaan. Wanneer de betaling niet binnen 48 uur is voldaan, zal de bestelling worden geannuleerd

Onze bankgegevens:

IBAN        NL29 INGB 0006 5734 79

BIC           INGBNL2A

t.n.v.        Minis Only

 
¹  AfterPay – Achteraf betalen (Nederland en België)
AfterPay voert voor www.minisonly.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regelt u dit veilig en heel eenvoudig op uw smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. U kunt bij www.minisonly.nl achteraf betalen tot een bedrag van €150 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van €250. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode die we aanbieden bij Minis Only. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
² Tijdens het afrekenen vult u de codes op de cadeaubon in om de waarde van de cadeaubon te verzilveren. Een eventueel restbedrag kunt u betalen met een van onze betaalmethodes. Let op: Restitutie van de waarde van de VVV Giftcard of YourGift cadeabon is niet mogelijk bij een retour, niet als cadeaubon noch in valuta.

5         Levertijd

Minis Only verzendt bestellingen zo zorgvuldig en spoedig mogelijk. Op onze homepage geven we aan dat bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen - na ontvangst van de betaling - worden verstuurd. Echter, meestal verzenden we uw bestelling eerder, namelijk binnen 1-2 werkdagen. Heeft u haast met het ontvangen van uw bestelling? Stuurt u dan aub een e-mail naar info@minisonly.nl zodat we u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn

Indien de levering vertraging oploopt - hetzij door tijdelijk niet in voorraad zijn, hetzij om anderen redenen - of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zult u daarvan bericht ontvangen  

De bezorging van bestellingen besteedt Minis Only uit aan PostNL en DHL. Deze postbedrijven bezorgen veelal binnen 1-2 werkdagen. Het kan helaas ook (sporadisch) voorkomen dat de bezorging vertraging oploopt, met - in het ergste geval - een maximum van drie weken. Minis Only bezorgt uw bestelling veelal met Track & Trace zodat wij er zeker van zijn dat uw bestelling is bezorgd. De trackingcode ontvangt u zodra uw bestelling is verzonden en kunt u desgewenst ook bij ons opvragen

 

6         Verzendkosten

De reden dat we verzendkosten in rekening brengen is omdat we de verzendkosten - zoals veel winkels waarbij gratis verzending wordt aangeboden - niet in de verkoopprijzen van de artikelen willen berekenen. Dit zou namelijk betekenen dat de artikelen duurder zullen worden en we willen een zo aantrekkelijk mogelijk prijs op ieder artikel bieden. U betaalt bij ons dus eenmalig verzendkosten – en niet voor ieder artikel dat u koopt. 

Let er goed op dat u de juiste adresgegevens invoert. Indien wij uw bestelling nogmaals dienen te verzenden omdat de adresgegevens niet correct zijn, zijn de extra verzendkosten (voor het nogmaals versturen) voor uw eigen rekening

 

Nederland
Bij bestellingen binnen Nederland met een orderwaarde tot €75,- worden €3,90 verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht het volume van de bestelling (dus zowel bij brievenbuspost als pakketpost). Voor bestellingen boven een bedrag van €75,- zijn de verzendkosten voor rekening van Minis Only

Europa
Zendingen voor consumenten woonachtig in Europa* bedragen €9,-. Bestellingen naar deze landen boven een bedrag van €125,- euro zijn voor rekening van Minis Only

* Dit zijn de volgende Europese landen: België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar, Guernsey en Jersey) en Zweden

Andere bestemmingen
Voor verzendingen buiten deze Europese landen zijn de verzendkosten €22,- excl. BTW (€18,20 excl. BTW).  Wereldwijde bstellingen boven €250-,- ontvangen gratis verzending.

Mocht u tegen problemen aanlopen bij het invoeren van uw bestelling dan kunt u altijd contact met ons opnemen zodat wij u verder kunnen helpen

 

7         Ruilen

Bij Minis Only vinden we het belangrijk om goede service te verlenen. Dat het product dat u heeft besteld te groot of te klein is, is daarom geen enkel probleem. Ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur is bij ons altijd mogelijk - indien het artikel op voorraad is. Bij een ruil zijn onze retourregels van toepassing, wat in principe inhoudt dat u het artikel in dezelfde staat retour stuurt zoals u deze van ons heeft ontvangen

Wat moet u doen als u wilt ruilen?

Stuur ons een e-mail naar info@minisonly.nl en geef aan dat u het artikel graag wilt ruilen. Wij reserveren in dat geval het gewenste artikel voor u. Zodra uw retour door ons in goede staat is ontvangen zullen we u kosteloos het gereserveerde artikel toesturen. Uw kosten beperken zich hierdoor enkel tot het retour sturen van het artikel. U hoeft bij Minis Only dus niet een aparte bestelling te plaatsen

 

8         Retourneren

Minis Only streeft hoge klanttevredenheid na en hierbij horen goede regels. U heeft - na ontvangst van uw bestelling - het recht om binnen 14 dagen aan te geven dat u een artikel retour wenst te sturen. Dit is uw herroepingrecht. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen. Vervolgens heeft u 14 dagen om ervoor te zorgen dat het artikel bij ons retour komt. Na deze termijn vervalt uw herroepingsrecht en wordt retourneren niet meer geaccepteerd

Indien u het artikel retour wenst te zenden dient u voorafgaand aan de retourzending contact met ons op te nemen zodat wij weten welke artikelen we terug kunnen verwachten. Bij iedere levering ontvangt u een herroepingformulier (zie achterzijde van uw pakbon). Voeg dit formulier (of dit modelformulier) volledig ingevuld toe bij de retourzending

Na retourzending van de gehele bestelling heeft u bij Minis Only het recht op de vergoeding van het aankoopbedrag inclusief verzendkosten. Betreft de retourzending een gedeelte van een bestelling, dan ontvangt u het aankoopbedrag exclusief verzendkosten retour. De verzendkosten voor het retour sturen van – een gedeelte van – de bestelling naar Minis Only komen voor uw rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons betaald heeft.

Als u door een retour een terugbetaling verwacht, dan storten wij het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen na retourverwerking in onze administratie aan u terug

 

 

9         Retourregels

We zijn behulpzaam, coulant en klantvriendelijk. Echter, als het gaat om de acceptatie van retourzendingen moeten we streng zijn zodat alle klanten dezelfde kwaliteit van producten en service van ons ontvangen. Uw retour zal daarom aan een aantal (vanzelfsprekende) regels dienen te voldoen.

We accepteren alleen retourzendingen;

  • ·        waarvan de artikelen in originele staat zijn, d.w.z. compleet, ongedragen, ongewassen, niet hersteld, netjes gevouwen, in een degelijke verpakking, (indien van toepassing) met aangehechte rode retourlabel en eventuele prijskaartjes;
  • ·        waarvan de artikelen op redelijke en deugdelijke wijze zijn verpakt en beschermd bij retourzending (i.v.m. het voorkomen van transportschade);
  • ·        die binnen de zicht- en retourtermijn door ons zijn ontvangen, en
  • ·        die voldoende gefrankeerd zijn
  • .      die niet zijn gepersonaliseerd met bijvoorbeeld naam of geboortedatum 
 

Het herroepingrecht is uitgesloten voor cadeaubonnen.

Indien u toch besluit te retourneren zonder acht te nemen aan de bovenstaande regels, dan zullen we met u contact opnemen om aan te geven welke invloed uw wijze van retour heeft op het eventueel terugontvangen van het aankoopbedrag of het retour ontvangen van het artikel (verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening).


10       Annuleren

Bestellingen die nog niet betaald zijn kunt u eenvoudig annuleren. Stuur ons dan simpelweg een e-mail naar info@minisonly.nl

Een betaalde bestelling kunt u tot het moment van verzending annuleren. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op. Het betaalde bedrag wordt in dat geval direct teruggestort op uw rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons betaald hebt. Indien de artikelen reeds verzonden zijn naar het opgegeven adres, zullen de regels voor retourzending van toepassing zijn.

 

11       Cadeaubon verzilveren

U kunt met de cadeaubon van Minis Only betalen in onze online kassa. Winkel eerst online en reken daarna uw winkelmandje af.

Zo kunt u het bedrag op uw cadeaubon verzilveren:

Op de cadeaubon staat een code van diverse cijfers en letters. Deze code vult u tijdens het afrekenen in bij 'Kortingscode' in de kassa. Het is niet mogelijk meerdere cadeaubonnen te verzilveren in één bestelling

Het bedrag op uw Minis Only cadeaubon wordt direct verrekend met de waarde van de artikelen van uw bestelling. De code is eenmalig te gebruiken wat betekent dat het bedrag op uw cadeaubon in één keer dient te worden besteed. Mocht het saldo van uw cadeaubon onvoldoende zijn om uw gehele aankoop te betalen, dan kunt u het resterende bedrag bijbetalen

 

12       Inspiratie opdoen

Onze Mini's
Op onze website hebben we foto’s geplaatst die klanten ons toesturen van hun kinderen in onze outfits. Deze foto's zijn hier te bekijken

Facebook
Minis Only is actief via Facebook, waar we inmiddels meer dan 50.000 volgers hebben. Op onze pagina delen we o.a. foto's van kinderen in onze outfits. Ook tonen we hier onze nieuwste aanwinsten, laten we u meedenken met de inkoop van de nieuwste collecties, en houden we u op de hoogte van sales en unieke aanbiedingen. Volgt u ons ook? Klik hier

Instagram
We zijn ook te vinden op Instagram waar we o.a. de mooiste foto's van onze kleine modellen (brandreps en brandenthusiasts) delen in onze nieuwste outfits. Hier hebben we inmiddels meer dan 10.000 volgers. Benieuwd? Kijk dan hier

 

13       Klacht indienen

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@minisonly.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil kenbaar te maken via e-mail bij info@webwinkelkeur.nl. Blijft een oplossing uit, dan kunt u zich aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar wij bij aangesloten zijn. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

14       Overige vragen

Minis Only is op diverse manieren te bereiken. U kunt contact met ons opnemen:

  • ·       door middel van het contactformulier op deze pagina
  • ·       door een e-mail te sturen naar info@minisonly.nl
  • ·       door een ticket te sturen (indien u bent ingelogd in uw account)

We trachten binnen enkele uren te reageren (met een maximum van 48 uur)

Neem contact op
* Verplichte velden